Alla inlägg under december 2008

Av Sandra - 29 december 2008 19:25

Vad tiden går fort. Man hinner knappt med sig själv. Glömde som sagt bort att idag skulle en del av en uppgift vara inlämnad innan kl 12. Men mitt och maddes minne försvann helt från det för vi vart på birsta och sen stan och solade =) mycket roligare tyckte vi :) haha


Ja ne nu sitter man och väntar på att mupparna ska komma och hämta mig men ibland undrar jag hur lång tid det tar att äta egentligen.. :P inte en 1 timme på max? :P för kan tänka mig att det är där dom äter...


när man pratar om trollen.. de ringde precis.. och jag hade rätt.. max var de.. :) men nu är dom på väg.. ska bli så kul. för nu är Anton med också :) inte träffat karln på ja ett bra tag känns det som. :)



bye

Av Sandra - 28 december 2008 13:40

Yes. Vinterkräksjukan har även nått mig.. Fy fan för den. Började natten mot lördags så igår låg man helt däckad eftersom man inte fick sova nått natten innan utan man vart vän med hinken brevid sängen, mysigt värre!!! Eller inte, men tur att den kom nu än någon dag senare för nu är man ju pigg igen iaf, tur att de går över fort. För nu är man ju het frisk tills på tisdag när vi drar till fjällen iaf som tur är. :)

Synd bara att jag vart tvungen att ringa till jobbet och säga att jag inte kunde jobba på måndag. Man får ju inte jobba på 48/72 timmar eller nått..


Men men som sagt kan ju fira nyår med mina underbara vänner :)
Så imorn blir det fixa det sista, bolaget och köpa lite nya kläder och vila lite till så man orkar med dagarna i fjällen :) Längtar så mycket.


Ja också var denna jul över. Känns inte som det vart någon jul för mig. Jobbat 14 timmars pass hela julen så. Men de funkar ju det också som tur är :) Har gått jätte bra som tur är. Det ända som jag skulle behövt gjort i helgen de är att plugga. Ska väl ta fram böckerna snart och läsa lite mer i dom. Så jag och Madde blir klar i tid med våran rapport.. :) hur barns psykiska hälsa påverkas av att ha alkoliserade föräldrar... Väldigt intressant kommer det bli iaf.


Ha en bra söndag själv ska jag sova en stund och sen som sagt försöka plugga lite..

Av Sandra - 21 december 2008 23:48

Denna helg har vart helt underbar men kanske lite för mycke blött igår.
Varför tänker jag för mycket? Ska ju inte alls bry mig om detta egentligen men de gör jag ju. Inget jag kan rå för men ska försöka tänka på annat =)

Ne nu ska ajg sova så jag kommer upp imorn bitti.. Julvecka och allt.. helt sjukt.. Jobbig vecka framför mig men då går den fort förhoppningvis =) jobbar imorn direkt efter ska jag till skolan och plugga sen ledig tisdag eller ja försöka plugga lite kanske och sen jobbar jag dubbelpass julafton och juldagen och kvällen annandan. herregud.. kommer vara helt slut i helgen som kommer ja.. :)


"Don’t you know love is stronger than Jesus?
Don’t you know love can kill anyone?
So bring it on; wars and deceases
You know that love can do you like a shotgun"

Av Sandra - 18 december 2008 22:13

Kollade precis på kort från året. Och vilket år säger jag bara. Ett helt underbart år kan jag ju börja sammafatta det med men detta ska jag väl egentligen inte göra förens efter nyår för nyårsfirandet är ju kvar också och det kommer nog bli super skoj. Ska ju somsagt upp till fjälls då :) Kan ju inte bli bättre..


Jaha då har man jobbat ikväll då. Lugn kväll skönt det. Ska väl snart sova fr jobbar imorn bitti också. Skönt med extra pengar men måste ringa löne så jag inte jobbar för mycket för då blir inte csn glad på mig.. Tycker de där är så fjantigt ja om jag ska vara ärlig men men de är väl kanske bara min mening. Är väl bra om man jobbar så mycket som man orkar och hinner med samtidigt som man sköter skolan? Jag tar ju ändå ett lån. För bidraget är ju inte mycket att hänga i julgranen.


Ne nu ska jag lägga mig i sängen och glo på tv :)

Sov gott

Av Sandra - 17 december 2008 21:13

Så tråkigt att jag inte har det, jag som brukar älska julen men icke sa nicke detta år eller.. synd det och ingen julkänsla kommer jag få heller för jobbar ju hela julen så ja missar allt iår men men..


vart på möte idag på stormöte idag på kåren.. trevligt med en gröttallrik och imorn ska vi få biobiljetter :D allt välkommet.

Skönt att kåren stänger nu så man kan hålla sig lugn ett tag.. Nu blir det lugnt framtills nyår iaf. Nått som jag verkligen ser framemot. Underbart sällskap och härliga fjällen.


Skulle behöva diska nu men orkar fan inte. lägger mig nog i sängen och glor på lite familly guy och sen siva så man orkar med skolan imorn, men ska bara vara med på förmiddagen. för ska jobba sen kvällen.


Haha anna är du nöjd nu när jag har uppdaterat mig ;)


Av Sandra - 8 december 2008 00:17

Vill bara skriva av mig. Men vet inte vad jag ska skriva. Har så mycket inom mig, men vet inte vilka ord jag ska använda.

Godnatt!


Ovido - Quiz & Flashcards